Paste in Bulgaria Nisipurile de Aur

gfdggjggjjgbgjghcamera hotel balcon jkddjjk piscina theview trenmarket Tocmai m-am intors din vacanta de Paste ,anul asta luand decizia sa merg in Bulgaria poate pentru ca este o destinatie populara si nu am apucat sa ajung pana acum ,sau poate doar din comoditate, fiind destul de aproape de Bucuresti si totusi atat de departe .   La agentie am cerut un hotel de 5 stele regimul de masa nefiind foarte important si domnisoara de la TUI Travel mi-a recomandat hotelul Admiral  de la Nisipurile de Aur .Am stat un pic in dubii intre acest hotel si Melia Grand Hermitage care parea destul de tentant prin luxul si grandoarea pe care o afisa dar diferenta de pret m-a facut sa aleg Hotelul Admiral.Desi as fi putut sa merg cu masina,dupa toate povestile pe care le-am auzit la stiri am decis ca ar fi mai intelept sa incerc macar pentru prima data un drum cu autocarul.Totul a decurs perfect,autocarul destul de ok, soferul ok desi am avut senzatia tot drumul ca eram intr-un film unde batranii pleaca in statiune cu autocarul.Drumul nu e lung, mai lungi sunt opririle.Primul popas 40 de minute intr-o benzinarie unde mai oprisera inainte 3 autocare si se facuse o coada la baie mai lunga  ca de Craciun la supermarket:).Am renuntat pana la urma…A doua oprire a fost cu mai putine peripetii,(mai putine autocare, mai multe bai:))Autocarul te lasa in fata la cel mai impunator hotel din statiune, Melia Grand Hermitage unde la fel ca si in Gara de Nord sar taximetristii pe tine, orice calatorie fiind in jur de 10 lei desi statiunea nu are mai mult de 2,5 km(pret km/0.79 leva).Am decis sa merg pe jos pana la hotel deoarece stiam ca nu sunt mai mult de 500 de metri. Hotelul superb :mare, central, personal foarte amabil,checkin foarte rapid.Camera foarte frumoasa , mare ,totul curat, baie cu cada si dus cel mai frumos view din statiune .Hotelul nu poate avea o locatie mai buna .Un dus rapid o schimbare de outfit si am iesit sa ma familiarizez cu imprejurimile.La prima vedere pare o statiune mare dar o poti face usor la pas in 20 de minute.Totul este foarte animat foarte multe magazine pline de fake-uri ,supermarketuri,locuri de divertisment ,schimburi valutare dar nu foarte multe terase si restaurante.Cum in Bucuresti este destul de greu sa gasesti leva, mi-am dat seama odata ajunsa acolo ca voi pierde foarte mult la schimbul valutar cursul fiind mult peste cel din tara.

In ceea ce priveste mancarea,nimic spectaculos foarte basic, destul de gustoasa dar nu foarte diversificata, oricum suficienta.Nefiind inca sezon seara nu erau deschise prea multe locuri asa ca am petrecut serile mai mult la barul hotelului intr-o atmosfera nu foarte joviala din cauza muzicii aproape inexistente si a cuplurilor cu copii tinuti treji pana mult prea tarziu.O parte din a doua zi am petrecut-o la Spa ,o piscina foarte frumoasa totul foarte curat ,jacuzii,baie turceasca, sauna ,sala de fitness foarte bine dotata ,tot felul de servicii de masaj si beauty(contracost).Piscina exterioara este superba exact in fata hotelului cu acces imediat pe plaja pacat de vremea inca racoroasa care nu ne-a permis sa ne intoarcem cu un bronz de invidiat.Cam asta a fost scurta mea vacanta la Nisipurile de Aur .Pentru urmatoare vacanta voi alege probabil un alt hotel dar am sa va povestesc despre asta la momentul respectiv.

beach1 fdgfr fffg ffgg fgdfgdgf fgfdg fgfgf fggf fggfg fggfrr ggfrdrg jkkjhjk rewww rrrr sdsfd wee wrwre 121 fdfd fdfdff fgfgg fhfghhgffh dgfrggdrgrrrr rtg